Denne release indeholder forskellige fejlrettelser og udvikling.

Releasedato: 11-07-2024

Fejlrettelser

• Fjernlån fra Det Kongelige bibliotek og andre fagbiblioteker vises nu i lånerstatus – dog uden materialetype.

• Kontaktformular: Bekræftelsesmail slår nu igennem.

• Mange enkel reserveringer foretaget på én gang i Cicero LMS opfattes ikke længere som en parallelreservering.

• Tilgængelighed: Paragraph material grid: Alt-attribut med tilgængelig tekst indsættes for billeder der fungerer som links.

• Periodisk fejl ved valg af billeder til Media Paragraph og teaserbillede. Fejl der gjorde at indsatte billeder i media paragraph og teaserbillede indimellem erstattes af andre billeder fra mediebiblioteket.

• Problem med opdatering af sidebørn i strukturen.

• Fejl der gjorde at brødkrumme dukkede op på enkelte instanser af arrangementsserie.

• Styling: Ugevælger i Åbningstider er nu stylet korrekt.

• Fejl ved at slette materialer på material grid manual, hvor det kun var muligt at slette det sidste materiale.

• Fejl på ArrangementsAPI der fejlede hvis der sendes invalid eventstate med.

• Artikler i card grid automatic og content slider automatic sorteres nu efter nyeste udgivet.

• Mulighed for at dele billeder af arrangementer på Facebook.

• Recommendation paragraph: Fejl der ændrede materialet hvis man har flere anbefalinger på en side.

• Byline på filtered event list er nu fjernet.

• 8 biblioteker (Fredensborg, Frederiksberg, Halsnæs, Horsens, Næstved, Norddjurs, Tårnby og Thisted) manglede billetkapacitet på deres arrangementer.

Udvikling

• Mulighed for at tilføje “På hylden”, “Opstilling” og “Delopstilling” ved avanceret søgning under rediger CQL.

• Mulighed for at markere et citat i en tekst.

• Paragraph: Card grid automatic/nyheds- eller artikelkomponenten linker nu til oversigt over nyheder/artikler.

• Bannerparagraph er blevet udviklet (vil blive beskrevet yderligere i manualen).

• Redigér-knap på skabeloner.

• OR mellem tags og mellem kategorier i automatiske komponenter.

• Mulighed for at vælge om subtitles/teasertekst skal vises i en breadcrumb children paragraph.

• Fjerne gamle arrangementer fra API.

• Materialekomponentvælger viser ikke valgte materialer med forkerte typer i backenden.

• Inspirationsslider viser ikke indhold med samme filial, nyeste artikler og næste arrangementer.

• Opdatering af Drupal til 10.3.