Søg materialer direkte i Materialekomponent, skift udgivelsesdato på indhold og find som redaktør nemmere indhold med de nye filtreringsmuligheder.

Releasedato: 20-06-2024

Nye features

• Inspirationsslide: Automatisk genereret inspirationsslide vises nu i bunden af artikler og arrangementer. Slideren henter indhold på baggrund af tags, kategorier og filial (i relation til arrangementer).

• Åbningstider: Feed med åbningstider til app. Bemærk løsningen kan ikke bruges endnu. Nærmere info følger.

• Paragraph Materialekomponent: Nu mulighed for at indsætte beskrivende tekst i toppen af komponenten.

• Paragraph Materialekomponent og Anbefaling: Ny materialevælger hvor man kan søge og vælge materialer. Retter problem hvor man kan vælge en materialetype, som materialet ikke findes som. Bemærk at der i øjeblikket er en fejl når, man sletter materialer i ‘Material grid manual’, hvor det sidste materiale slettes. Fejlen rettes på et senere tidspunkt.

• Artikler og sider: Udgivelsesdato kan nu ændres.

• Filtreringsmuligheder udbygget i den redaktionelle grænseflade (forfatter, kategori, tags og filial). Filtrering på sprog er fjernet.

Fejlrettelser og forbedringer

• Avanceret søgning: Fejl hvor dropdown bruger forkert søgekode er rettet.

• Tilgængelighed: Aria-label på første inputfelt er ændret fra ”Input felt 0” til ”inputfelt 1”

• Søgning og titelserie: Vælger man browserens tilbageknap efter visning af materialer i serietitel vises man ikke længere specifikt materiale, men materialesøgeside.

• Filialer: /biblioteker er nu alfabetiseret. Tidligere var bibliotekerne listet på baggrund af oprettelsestidspunkt.

• Store kort (Card large): Billeder rettes nu til i diverse visninger, så de følger valgt fokuspunkt.

• Paragraph breadcrumb children: Alfabetisk sortering af breadcrumb children.

• Paragraph materialekomponent: Materialetypevælger giver nu kun mulighed for at vælge materialetyper, som er relevante for det værk-id, der skal vises.

• Vedligeholdelsestilstand: Ikke længere muligt at sætte sitet i vedligeholdelsestilstand.

• Åbningstider: Rækkefølge af en åbningstid bestemmes efter starttidspunkt i slutbrugervisningen. Hvis to kategorier af åbningstider har samme starttidspunkt sorteres på baggrund af sluttidspunkt, hvor tidligste sluttidspunkt listes først.

• Paragraph breadcrumb children: Viser ikke længere afpublicerede sidebørn.

• Arrangement: Fejl rettet hvor arrangementsinstans ikke oprettes på startdato når man opretter en ugentlig serie.

• Arrangement: Fejl rettet hvor indhold på oprindeligt arrangement ikke følger med, hvis man tilføjer flere arrangementer til serie.

• Arrangementsserie: Afholdte arrangementer i arrangementsserie vises ikke længere i oversigten for et seriearrangement.